Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit na hlavní navigační menu
Přeskočit na patičku stránky
Open Menu
Aktuální číslo
Archiv čísel
Oznámení
Podrobnosti
O časopise
Oznámení o copyrightu
Příspěvky
Charakteristika a poslaní časopisu
Další pravidla
Sekce
Recenzní řízení
Redakční tým
Pravidla otevřeného přístupu
Kontakt
Hledání
Registrace
Přihlášení
Domů
/
Archivy
/
Vol 13 No 2 (2018)
Vol 13 No 2 (2018)
DOI:
https://doi.org/10.14712/18023061.2018.13.2
Publikováno:
31. 12. 2018
Úvodník
Úvodník 2018/XIII/2
pdf
Recenzované články
Konativní dimenze environmentální gramotnosti českých a slovenských žáků 2. stupně ZŠ
Silvie Svobodová
pdf
Spíše Wikipedie než učebnice: Vzorce využívání otevřených vzdělávacích zdrojů studenty environmentálních oborů
Eduard Petiška
pdf
Evaluace tří výukových programů s tématikou permakultury
Nikola Papežová
pdf
Co může fungovat v klimatických kampaních: Přehled přístupů založených na informacích a rámování
Jan Urban, Tomáš Chabada, Jan Skalík
pdf
Zataraseni sebou
Zuzana Svobodová
pdf
Inspirace
Český príspevok k ochrane prírody, krajiny a pamiatok na Slovensku v r. 1918–2018
Mikuláš Huba
pdf
Metodiky
Graphical Knowledge Representation Tools for High Quality Learning
Salim Lardjane
pdf (English) (English)
Recenze
Co je škola?
(a jaký smysl má dnes tato otázka)
Jana Dlouhá, Jakub Holec
pdf
Jazyk
English
Čeština
On-line odeslání příspěvku do časopisu
On-line odeslání příspěvku do časopisu
Informace
Pro čtenáře
Pro autory
Pro knihovníky
Vytvořeno kým
Open Journal Systems
Klíčová slova