Příklad využití wiki-prostředí v environmentálním vzdělávání na vysoké škole: hodnocení kurzu Organizace a řízení ochrany životního prostředí
Obsah hlavního článku
Abstrakt
Metriky
Podrobnosti článku
Reference
DLOUHÁ, J. 2008. EnviWiki - the Czech Multimedia Toolkit for Education for Sustainable Development (ESD). Envigogika, roč. 3, č. 1 [Online] [Citováno 2008-08-29]. Dostupné z www ISSN: 1802-3061
DLOUHÁ J. 2009. Kompetence v environmentálním vzdělávání. Envigogika roč. 3, č. 1 [Online] [cit. 2009-11-07]. URL <http://envigogika.cuni.cz> ISSN: 1802-3061
DLOHÁ, J., DlLOUHÝ, J. 2009. Use of Wiki Tools for Raising the Communicative Aspect of Learning. Předneseno na konferenci ECEL 2009, Bari.
DLOUHÁ J., DLOUHÝ J., PACHMANOVÁ L. 2009. E-learning na bázi spolupráce dvou elektronických prostředí - LMS a wiki. Využití EnviWiki, elektronické encyklopedie o životním prostředí, ve vysokoškolské výuce. In SOJKA, P., RAMBOUSEK, J. (ed.) Sborník 6. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO2009. Brno, MUNIpress. 2009, ss. 238–243. ISBN 978-80-210-4878-2
DLOUHÁ, J., MACHÁČKOVÁ HENDERSON, L. 2008. E-learning as an opportunity for virtual mobility and competence development within European Universities. In WILLIAMS R; REMENYI D. (ed.) The Proceedings of the 7th European Conference on e-Learning (ECEL). Reading: Academic Publishing Limited. November 2008, Book 1, pp. 297-307. ISBN 978-1-906638-23-1 CD Kód UT-ISI: 000263192600038
DUFFY, P., BRUNS, A. 2006. The Use of Blogs, Wikis and RSS in Education: A Conversation of Possibilities. In Proceedings Online Learning and Teaching Conference 2006, pages pp. 31-38, Brisbane. [Online] [cit. 2009-11-03] URL http://eprints.qut.edu.au
FOLTÝNOVÁ-BRŮHOVÁ, H. 2008. Doprava a životní prostředí. Enviwiki [online] [cit. 2009-12-20 ] URL <http://www.enviwiki.cz/wiki/Port%C3%A1l:Doprava_a_%C5%BEivotn%C3%AD_prost%C5%99ed%C3%AD>.
HART, P., POSCH P., ROBOTTOM I. 2006. Reflective Practice in Teacher Education: Learning from Case Studies of Environmental Education. Regula Kyburz-Graber, 2006. ISBN 978-3039108688
HORTON W. 2000. Designing Web-Based Training. John Wiley et Sons, 2000. ISBN 047135614X, 607 str.
JANČAŘÍK, A., JANČAŘÍKOVÁ, K. 2009. Wiki tools in the preparation and support of e-learning courses. Přednesen na konferenci ECEL 2009, Bari.
JANČAŘÍKOVÁ, K. 2009. Základy ekologie a problematiky životního prostředí pro pedagogy. Skripta pro studenty Pedagogických fakult 2009. [online] [cit. 2009-11-16] URL <http://www.enviwiki.cz/wiki/Z%C3%A1klady_ekologie_a_problematiky_%C5%BEivotn%C3%ADho_prost%C5%99ed%C3%AD_pro_pedagogy>
KIRSCHNER P., STRIJBOS J-W., KREIJNS K. 2004. Designing integrated collaborative e-learning. In JOCHEMS, W., VAN MERRIENBOER, J., KOPER, R. (ed.) Integrated E-Learning: Implications for Pedagogy, Technology and Organisation, RoutledgeFalmer Oxon, ISBN 0415335027
MŠMT ČR. 2006. Strategie vzdělávání pro udržitelný rozvoj České republiky (2008 - 2015), [Online] [cit. 2009-11-07], URL <http://www.msmt.cz/dokumenty/strategie-vzdelavani-pro-udrzitelny-rozvoj-ceske-republiky>
RAITMAN, R., AUGAR, N., ZHOU, W. 2005. Employing Wikis for Online Collaboration in the E-Learning Environment: Case Study; Proceedings of the Third International Conference on Information Technology and Applications (ICITA 05), © IEEE
RICHARDSON, J.T.E. 2009. Face-toFace Versus Online Tutoring Support in Humanities Courses in Distance Education. Arts and Humanities in Higher Education, Vol. 69, No. 8.
SALMON, G. 2002. E-tivities: The key to aktive online learning; RoutledgeFalmer Oxon, ISBN 0749436867
WALS, A.E.J. (ed.) 2007. Social learning towards a sustainable world Wageningen. Wageningen Academic Publishers ISBN 978-90-8686-031-9
WELLER, M. 2002. Delivering learning on the Net: the why, what &how of online education. RoutledgeFalmer Oxon, ISBN 0749436751, 181 str.
WHEELER, S. 2008. All Changing: The Social Web and the Future of Higher Education (a tale of two keynotes). Keynote speech for the Virtual University: Models, Tools and Practice Conference, Technical University of Warsaw, Poland. June 18-20
WHEELER, S., YEOMANS, P., WHEELER, D. 2008. The good, the bad and the wiki: Evaluating student-generated content for collaborative learning. British Journal of Educational Technology, 39(6), 987-995.
WHEELER, S., WHEELER, D. 2009. Using wikis to promote quality learning in teacher training. Learning, Media and Technology, Vol. 34, No. 1, March, 1-10
WHEELER, S. 2009. Learning 2.0: How Students Are Using the Social Web in Their Learning. University of Plymouth e-learning Conference Boundary Changes: Redefining Learning Spaces, [Online] [cit. 2009-11-09], URL http://www.slideshare.net/timbuckteeth/learning-20-how-students-are-using-social-software-in-their-learning-presentation