Ekodesign

Metodické listy pro využití (nejen) na úrovni základních škol

Autoři

DOI:

https://doi.org/10.14712/18023061.674

Klíčová slova:

environmentální vzdělávání, vzdělávání pro udržitelný rozvoj, ekodesign, SDG 12 Odpovědná spotřeba a výroba

Abstrakt

Na konci roku 2023 vznikly Metodické listy pro učitele základních škol, a v březnu 2024 proběhla beseda s aktéry, kteří znají (často teprve vznikající) předpisy a/nebo mají zkušenosti z praxe. Pokud vás téma zajímá, rozhodně si – kromě přečtení následujících řádků a případně i celého souboru metodických listů – na uvedeném odkaze poslechněte záznam jednotlivých přednášek nebo si prohlédněte prezentace. Ukazují totiž ne tak vzdálenou budoucnosti, která nás (snad, pokud ne-dojde k něčemu nepředvídanému) čeká.

Metriky

Metriky se nahrávají ...

Biografie autora

Jana Dlouhá, Univerzita Karlova, Centrum pro otázky životního prostředí

Odpovědný redaktor Envigogiky. Výzkumník v Centru pro otázky životního prostředí UK, spoluzakladatel znalostní báze Enviwiki; vice-prezident mezinárodní sítě vysokých škol Copernicus Alliance. Zabývá se transformací vzdělávacího systému i metod; k odborným zájmům patří elektronická média, otevřené vzdělávací zdroje, sociální učení a participativní postupy ve veřejném dialogu.

Stahování

Publikováno

12. 04. 2024

Jak citovat

Dlouhá, J. (2024). Ekodesign: Metodické listy pro využití (nejen) na úrovni základních škol. Envigogika, 19(1). https://doi.org/10.14712/18023061.674

Číslo

Sekce

Inspirace

Nejaktuálnější články stejného autora (stejných autorů)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Podobné články

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Můžete také začít rozšířené hledání podobnosti pro tento článek.