Zkušenosti s reorientací vzdělávání učitelů k udržitelnému rozvoji
Obsah hlavního článku
Abstrakt
V japonském městě Okayama proběhlo ve dnech 14.‑17.11. 2014 osmé zasedání Mezinárodní sítě institucí vzdělávajících učitele (International Network of Teacher Education Institutions, INTEI), která je organizována UNESCO Chair pro reorientaci vzdělávání učitelů k udržitelnosti (UNESCO Chair on Reorienting Teacher Education to Address Sustainability). Setkání hostilo město Okayama a japonská vláda. Témata probíraná v rámci jednání této skupiny se týkala například role VUR ve vzdělávání učitelů, učení se o biodiverzitě, příspěvku VUR ke kvalitnímu vzdělávání atd. Hlavním cílem bylo navrhnout, jakou roli by mohla tato síť (INTEI) hrát v novém Globálním akčním programu (GAP).
Metriky
Podrobnosti článku
Vydávání časopisu probíhá v souladu s českým právem, zvláště Tiskovým zákonem 46/2000 Sb. a
Autorským zákonem 121/2000 Sb. a také zákony Evropské Unie. V souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v platném znění, je držitelem práv k publikovaným textům vždy jejich autor/ka. Časopis má pouze právo užít text ve smyslu jeho rozšíření prostřednictvím své tištěné i elektronické formy s ohledem na ustanovení § 12 odst. 4 písm. b) autorského zákona.
Reference
UNITWIN/UNESCO Chair at York University International Network. Reorienting Teacher Education to Address Sustainability, Background Notes. March 22, 2000.