Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit na hlavní navigační menu
Přeskočit na patičku stránky
Open Menu
Aktuální číslo
Archiv čísel
Oznámení
Podrobnosti
O časopise
Oznámení o copyrightu
Příspěvky
Charakteristika a poslaní časopisu
Další pravidla
Sekce
Recenzní řízení
Redakční tým
Pravidla otevřeného přístupu
Kontakt
Hledání
Registrace
Přihlášení
Domů
/
Archivy
/
Vol 16 No 2 (2021)
Vol 16 No 2 (2021)
DOI:
https://doi.org/10.14712/18023061.2021.16.2
Publikováno:
12. 11. 2021
Recenzované články
Syntéza kreativního učení a vzdělávání pro udržitelný rozvoj v České republice
Laura Henderson, Michaela Kuříková, Roman Kroufek
Pdf
Horse Assisted Education (,,Učení s asistencí koní“) a jeho potenciál v oblasti pedagogiky a environmentální výchovy
Monika Janáková
Pdf
Současná podoba environmentální výchovy a její potenciál v ovlivňování environmentálního uvědomění žáků
Eliška Sokolíková, Jan Andreska
Pdf
Podmínky k udržitelnému rozvoji na venkově – jak podporovat transformační procesy v praxi?
Role místních znalostí a celoživotního učení v procesech udržitelného rozvoje regionů
Jana Dlouhá, Marie Pospíšilová, Jan Vávra
Pdf
Srovnání podpory veřejnosti pro ochranu divoké přírody a klimatu
Tomáš Chabada, Jan Krajhanzl
Pdf (English)
Inspirace
Permakultura a její inspirace pro oblast společného (inkluzivního) vzdělávání
Monika Janáková
Pdf
Celoživotní učení pro rozvoj znalostí a kompetencí obyvatel zohledňující podmínky pro místní udržitelný rozvoj
Jana Dlouhá, Zuzana Dvořáková Líšková, Veronika Ježková
Pdf
Metodiky
Metodika zajištění kvality otevřených vzdělávacích zdrojů pro vysokoškolské vzdělávání
Eduard Petiška, Jana Dlouhá, Marie Pospíšilová, Jiří Dlouhý, Lucie Korhoňová
Pdf
Jazyk
English
Čeština
On-line odeslání příspěvku do časopisu
On-line odeslání příspěvku do časopisu
Informace
Pro čtenáře
Pro autory
Pro knihovníky
Vytvořeno kým
Open Journal Systems
Klíčová slova