Creative learning in education for sustainability - methods, experiences, inspiration Summary overview of experimental approaches and experiences in relevant projects
Main Article Content
Abstract
Overview of the already published texts that interlink creative education and education for sustainable development – research, analysis, methodologies.
Metrics
Article Details
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
References
Demlová, Z., Dlouhá, J., Henderson, L. (2022a). Projekt „Město jako prostor pro kreativní učení“. Závěrečná evaluační zpráva. Centrum pro otázky životního prostředí UK. ISBN 978-80-87076-35-4. Online https://czp.cuni.cz/knihovna/Kreativ/evaluace_JMNF.pdf
Demlová, Z., Dlouhá, J., Henderson, L. (2022b). Hodnocení vlivu kreativního vzdělávání na rozvoj participace a kompetencí žáků. Metodika pro projekt Školy pro budoucnost. COŽP UK, Praha. ISBN: 978-80-87076-32-3. Online https://czp.cuni.cz/knihovna/Kreativ/metodika_spkv.pdf
Dlouhá, J., Henderson, L. (2022a). Kreativita ve vzdělávání – jak ovlivňuje procesy učení a jejich výsledky. Výzkumná zpráva projektu Školy pro budoucnost. COŽP UK, Praha. ISBN: 978-80-87076-31-6. Online https://czp.cuni.cz/knihovna/Kreativ/vyzkumna_zprava_spkv.pdf
Dlouhá, J., Henderson, L. (2022b). Analýza pohledu a postojů žáků v projektu Školy pro budouc-nost. Příloha 2 výzkumné zprávy projektu Školy pro budoucnost. COŽP UK, Praha. ISBN: 978-80-87076-33-0 Online https://czp.cuni.cz/knihovna/Kreativ/vyzkumna_zprava_spkv_priloha2.pdf
Henderson, L., Dlouhá, J. (2022). Východiska a teoretické koncepty projektu Školy pro budoucnost. Příloha 1 výzkumné zprávy projektu Školy pro budoucnost. COŽP UK, Praha. ISBN: 978-80-87076-34-7. Online https://czp.cuni.cz/knihovna/Kreativ/vyzkumna_zprava_spkv_priloha1.pdf
Henderson, L., Kuříková, M., Kroufek, R. (2021). Syntéza kreativního učení a vzdělávání pro udrži-telný rozvoj v České republice. (Synthesis of Creative Learning and Education for Sustainable Deve-lopment in the Czech Republic) Envigogika, 16(2). DOI: 10.14712/18023061.628
Henderson, L., Dlouhá, J. (2021). Myšlení budoucnosti a potřebnost transformativního přístupu ve vzdělávání. (Future thinking and the need for a transformative approach in education). Envigogi-ka, 16(1). DOI: 10.14712/18023061.621
Henderson, L., Kuříková, M. (2021). Kreativní vzdělávání pro udržitelnou budoucnost. Metodické inspirace projektu vzdělávání pro budoucnost. SpKV a COŽP UK, Praha. ISBN 978-80-87076-23-1. Online https://www.czp.cuni.cz/knihovna/kreativ_vzdel.pdf