Adaptace na změnu klimatu ve školní praxi
Obsah hlavního článku
Abstrakt
Tento článek se zpočátku zdá být nářkem nad složitostí klimatického a školského systému, ale ve skutečnosti jím není. Autor v něm popisuje logiku stavby výukových projektů zaměřených na adaptaci ke změně klimatu. Nechybí ani ukázky původních uskutečněných projektů, s důrazem na praktickou činnost žáků a realizaci adaptačních opatření v jejich životě. Aneb: problémy ani v životě nevyřešíme hezkou prezentací, nýbrž skutečným činem.
Metriky
Podrobnosti článku
Vydávání časopisu probíhá v souladu s českým právem, zvláště Tiskovým zákonem 46/2000 Sb. a
Autorským zákonem 121/2000 Sb. a také zákony Evropské Unie. V souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v platném znění, je držitelem práv k publikovaným textům vždy jejich autor/ka. Časopis má pouze právo užít text ve smyslu jeho rozšíření prostřednictvím své tištěné i elektronické formy s ohledem na ustanovení § 12 odst. 4 písm. b) autorského zákona.